follow me....

Thursday, February 10, 2011

PETANG!!

hishh!!petang-petang macam ni mula la ingat saat duk kat rumah..sekarang baru kul 5 lebih...kalau pukul 6 lebih sampai kul 7 lagi la sayu terasa hati ni..kadang-kadang teringat lak saat terakhir dengan ayah....huhhh!!sedih....aikk air mata duk diam..jangan keluar....masa petang ayah meninggalkan dunia yang fana ni kami duk melepak kat luar rumah..sebabnya kami fikirkan ayah mau tidur sekejap setelah penat balik dari klinik...so tak mau kacau....huhhhhh!!berbalik pada tujuan asal sebelum kertas atas meja ni basah...aku suka suasana petang kat rumah terutamanya musim kemarau....sejuk rasa bila dah nak senja...malam plak memang menggigil la tidur terutamanya atas rumah..kira hari 1st sampai kampung bangun tidur esoknya mulal a nak selsema sebab sejuk...kalau pagi-pagi pun bes sebab daun-daun berguguran jatuh ala-ala autum plak..hihihi...kesan daripada musim luruh campur  musim kemarau ni banyak la daun getah di hadapan rumah aku berterbangan masuk ke halaman rumah..jadi kami rajin la membersihkannya dan jugak membakar...aku memang suka bau asap daun kering..sesuatu!!

mari membakar sampah.......
ni la pokok getah yang kat depan rumah aku tu....kira jalan nak masuk rumah aku ada kebun getah...
waktu petang gak aku suka la tengok burung yang aku cakap pada post yang sebelum ni...
aku bukannya apa macam cantik sangat sebab warna putih...
so ni la burung-burung yang aku selalu cakap tu

xempat nak amik

cantik kan...xsempat nak zoom..bergerak pulang bersama-sama

semakin menghilang

suka tengok burung ni...cantikkkkkk!!

No comments:

Post a Comment