follow me....

Thursday, February 3, 2011

apa nak bagi??

apa nak bagi ni??
ha!!itulah pertanyaan yang sering menari-nari di dalam fikiran aku ni...
sedang memikirkan hadiah yang sesuai untuk seseorang...

siapakah orang itu??

pertama.......si dia yang kusayangi..walaupun annivesary kami dah pun berlalu beberapa hari yang lalu aku belum pun memberi hadiah..hanya sekadar mesej dan sekudus doa kesyukuran yang dipohon..niat hati memang nak bagi hadiah sebagai tanda ingatan yang nyata tapi banyak sebab tak jadi..mulanya nak beli di seremban masa tu elaun belum pun masuk...bila elaun dah masuk pada hari aku nak balik..xtau nak bagi apa..cuti kami x keluar pun bersama..dia sibuk..biasala sebagai penolong pengurus kepada perniagaan bapanya memang sangat sibuk..pagi2 dah keluar g bank..ingat hati nak keluar bersama dan beli ja bersama lagi senang...tapi masih x berjaya...so nanti la aku cari..alang nak bagi hadiah kena cari yang betul-betul berkualiti dan juga berguna serta bersesuaian dengan statusnya sebagai guru pelatih...

orang kedua...mimi norshida...ni plak kawanku di maktab yang bakal berkahwin sabtu ni...5 feb...aku tak dapat pergi..sebabnya rumah kak aku di bukit selambau ada kenduri kawin..aku pun baru ingat..anak sedara abg ipar aku kawin tapi buat di rumahnya..senang sebab leh guna ja khemah yang dijadikan parking kereta2 jualan n antik...jadi family aku memang la sibuk stat ari jumaat la..memang kami berhubungan baik dengan  keluarga mereka..nak plak dirumah akak aku...lagi satu sebab aku akan balik seremban petang sabtu kul 2.30...ni semua sebab lambat beli tiket...padan muka aku....so masih belum beli hadiah mimi..aku n kawan2 pergi kenduri di rumah husband dia kat kajang..so ingat nak bagi hadiah..nak share ngan geng elianto or sorang2..tengok la macam mana..

orang ketiga....hadiah kak diba..adushhhh hat ni nak bagi apa plak...ni pun sempena majlis perkahwinan juga tapi bulan 5..kena pikir siap2 memandangkan elaun dah masuk..wajib la kena bagi ni..bakal adik ipar yang baik hati kan..kui2...apa lah yang sesuai untuk kak diba n abg fakrul ni..aku saja melawak nak bg peti ais skali dia kata xmau  tp nak LCD TV...adam kata boleh ja..kami dua bayar duit pendahuluan n they all bayar bulan2..huhh leh plak macam tu...aku pikir nak bagi set cadar...tapi belum comfirm kena survey dulu..

mari terus berfikir!!!

No comments:

Post a Comment