follow me....

Friday, May 28, 2010

yesss!!!

Lalalaa…
Hati ku gumbira xterkata…
Exam dah abis…lepas je setel exam td trus g meraikan kejayaan menjawab exam di restoran lelaki ini…hahaha…eh nama kedai tu megaway tomyam la…hahaaa….
So ada sedikit refleksi mengenai exam week ni…
Untuk subjek EDU,PSV 3105 n PSV 3106 rasanya tak da masalah untk dpat A ke A-
BM tu mybe leh kot dapat A-….tp anatomi seriously aku xkan dapat A…aku rasa nasib aku paling bek akan dapat B..aku skang taket C…
So keputusan UPSR aku di maktab ni (sebab subjek aku amik sma ngn UPSR 5 subjek kan) bakal dapat 4A- 1C kot…hahahaa…..
So makaceh kepada rakan2 ku tersayang jaja,im,tasya,pika n intan yg sma2 datang study n menggilakan diri bersama hehee….ati gak makaceh sama study kat bilik tv..rafhan n rina gak…
Makaceh kepada my love gak yg study BM bersama dalam fon je..tolong bg semangat masa takut exam anatomy n yr everyday wish me good luck…
Thanks to my mother always pray for me…
Las2 kali thanks pada sume la kawan2 sekelas aku yg bagi nota key g bincang2 kat luar kelas sebelum exam tu….
Sayang kamu sume….

No comments:

Post a Comment