follow me....

Saturday, May 22, 2010

4 more.....

ada lg 4 paper lg ni yg bakal ak hadapi...
ari tu subjek pengurusan bilik darjah n tingkahlaku...
bg aku soalan x susah..so leh la score A for this subject..ak arap leh kekalkan sebba sepanjang ak amik ppaer EDU ak xpenah xdapat A- or A....

ari isnin ni stat exam n berdereten lak sume exam selasa,rabu n kamis...
apa la result yg bakal dapt..
apakah cukup persediaan aku....

minggu ni ak xbapa leh study..sakit pala...terutamnya arini kerana mengalami tanda2 awal masalah wanita...hehee..so aku merehatkan diri aje...

walauppun exam seni aku lebih tumpu anatomi n fisiologi...bukan apa..aku ni dah la  amik BIo memang xla tau sgt..cuma yg respirasi,darah,kelenjar sume tu memang belajar la dalam sains cuma x mendalam sgt...so aku hope can do better...walaupun ak tau ak lemah ak arap ak still leh dapat paling kurang B..
tinggal lagi 5 bab yg aku x tumpu iaitu intergumtari, sistem darah, limafatik, penghadaman dan setem pemakanan.ak akan habiskan gak..bukan apa yg lama...untuk satu2 bab ak amik masa yg lam cos ak paham secara detail..tp ak memang xleh nak ajar org bab ni macam edu xpa la leh bg pendapat...hehee...anyway ak bersedia....

skarang aku ngah baca SENI balik setelah td ak rehatkan diri,,ngah baca teknik menggambar..lagi 8 teknik xbaca...membuat corak dan rekaan belum pun sentuh..RPH tu aku dah study dah la...

SO BYE NAK TERUSKAN STUDY....ak nak naikkan pointer ni..sem lepad jatuh ckit ka 3.6 something je..ish2...terkumpul pun 3.67..xdapat capai target ku itu...bila la ni????

No comments:

Post a Comment