follow me....

Friday, October 23, 2009

SIPMA..SIPMA ..OH SIPMA..


Hehehhe…lagi entry SIPMA…dah malas nak wat day by day. Aritu aku belum bertugas so xla cbuk..

hari ke-4 aku kena g raptai malam perasmian pembukaan..aku g ngn syafiq je...kat sna jmpe la dak2 senam seni, human grafik n others la...tapi cdapat la nak wat laporan onlytake a pic cos raptai xdpt djlnkan...lambat ckit...so kami balik......

petang org lain yg kena g aku restttttt.....

malamnya aku kena g.......aku g en zul...malam tu aku jumpa ngan kak biha...cg kat SK Kuala Ketil masa ku wat PBS...dia yg tegurku...dia wak dak2 MSSM hoki....persembahan malam ni memang bes la...menarik n meriah...then dah abis kami makan n balik..



1-ngan geng2 senam seni...
2-aku n kak um
3-ngan jaja




dah masuk ari ke-5 13okt aku dah kena g stadium….

ari pertama acara akhir lompat kijang lelaki pagi n pompuan petang…acara trek x ingat la apa yg akhir…

Ari ke-2 di stadium aku g tgkap gambar lompat jauh n lompat tinggi……..lain2 acara trek…

Last day olahraga…pagi tak byk acara cos sume yg spatutnya saringan terus ke akhir……pagi Cuma lompat bergalah…petang da 4x100, 4x400,lari berhalangan ,100m n 200m……


Semua hari ditempuhi dengan tabah….wartawan2 hebat trus mencari berita2 hangat…hehehe….kat stadium xla boring sgt da gak dak2 teknikal olahraga dari IPRM..so leh sembang………..

Hari terakhir SIPMA ari jumaat ingat aku dah xkena kuar …tp ketua editor arahkankuar gak..so kena la g padang D bola sepak kat UPM….malangnya aku ,intan,n pika bangun lewat…sepatutnya g kul8 kami bangun kul 8 lebih…tu pun akim cal..hahaha…tepaksala diorang menunggu………diorang g padang len Cuma kawasan sama……..kami tengok dak2 IPGM lawan MASISWA………diorang menang..

so tamatlah kerjaya sementaraku sebagai jurufoto…

Petangnya, g majlis penutup kat UPM….tak bes…..then balik maktab antar barang tukar baju n BAAAALLLLLLLLLIIIIIIIKKKKKKKKKK….

yg pasti sempat g aku g makan kat TINA TOMYAM, kedai yg mengecewakan aku d bulan puasa….kami oder balik apa yg dioder dulu….yg pelik murah plak ye kedai ni…kami oder tomyam poktek, stong tepung, ayam kunyit, kalian, telur dadar, kerabu mangga, nasi putih , jus oren n carrot bru rm32….macam plik je…tomyam tu je dah rm8.90..yg len2 Cuma 3 lebih je…..yg pasti aku yg habiskan tomyam tu terutamya ketamnya….hahahaha…………

No comments:

Post a Comment