follow me....

Wednesday, October 7, 2009

HABISSSSSS!!!!

akHirnya aku berjaya bebas dari semua assignment….
Aku Bru je habis UAK..ujian akhir kursus……setle mate, BI n BM……..
Amali PJ…dua2 dah abis tuk pergerakaN aSas n Permainan kNak2……
Aku dPt merasakan sem ni aku akan down ckIt pointer….
Sume keja macam x perfect je…
Sume las minit……..
aKu janji next sem x nak tangguh lagi keja…..
wat awal ckit……..
pa2 pun skang aku nak enjoy diri malangnya elaunku sudah HABBBBBBBBBBBBIIIIISSSSSSSS…
terpaksa minta sumbangan……..hehehe….



minggu depan stat esok 8/10 smpai 16/10 aku terlibat ngan SIPMA…
aku n dak2 kelas ditugaskan sebagai wartawan SIPMA…aku dapat tau aku jadi jurufoto….wah…
aku kena bertugas kat stesen olahraga…so aku kena wat la berita tntang olahraga….olahraga kat stadium
bukit jalil…….
So hope g sana dapat la enjoy smbil wat keja……….semOga berTambah pengalaman dalam diri ini………….
Daaaaaaaaa…………

No comments:

Post a Comment