follow me....

Saturday, October 10, 2009

KAMU SUME DULU,KINI DAN SELAMANYA..SENTIASA DI HATI...


Thanks 4 all my frenz terutama my best friends…DAYAH, JIRAH, WANI, PUT nHUDA..
Sori ye kawan2 kita xleh nak sambut besday macam dulu lagi…kul 12 je trus smpai mesej kamu sume….
Anyway kamu semua kawan terbaik aku n sentiasa ingat aku la….kamu sume kawan pertama yg wish besday ku…
Thanks akak2 yg udah tua….kecuali adik put….kak jirah memang TUA!!!hahahaaa…
HIDUP 6 SEKAWAN!!! FOREVER!!!

ni la budak2 yg paling sengal kat MODEL KHAS...hahaha...sumenye mereng terutamnya dayah n jirah hahahaa...dayah n aku rakan seperjuangan!!!lalalala



Thanks juga cg an masih ingat saya…cg paling bes…malam lagi dah wish

For sure 4 all my family yg dah wish semalam lagi….adik aku wall g ku 10 dah wish..hahahaa….yg pasti dah janji nak beli kek nanti ..apit dah jnji nak smbut..minggu depan maksu balik la…

Paling special for my love….u’re the 1st wish on the correct time…
Nanti aku balik kedah kita ENJOY!!!!ujung tau ni reunion……

No comments:

Post a Comment