follow me....

Monday, June 20, 2011

SYUKUR

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

ya Allah sesungguhnya aku bersyukur atas nikmat ini...result exam sem lepas dah keluar...alhamdulillah aku lulus dan dapat meneruskan pengajian..selepas exam aku dah bajet pointer sem ni jatuh tapi sekali ok jugak...aku dapat 3.74...syukur...xsangka betul aku....malangnya dalam semua subjek aku amik PJ je aku dpat B+..hurmmm dah agak dah..ingat dapat c....alhamdulillah....EDU pun xsangka leh dapat A-....aku dah kecewa gila lepas jawab...nak plak sem lepas aku kena penyakit malas..baca buku gitu2 je..kejap ngantuk ..kejap online..kejap ngarut..gelak2..dalam nak exam leh g ICT lagi...hahaha...
paling aku syukur praktikum aku dapat A...aku akan buat sehabis baik untuk sem ni plak....

so sem ni aku simpan target nak dapatkan gred mata terkumpul yg lebih cikit...hurmmmmm...semoga berjaya kepada aku....

No comments:

Post a Comment