follow me....

Wednesday, June 15, 2011

KENDURI KAWIN KAK DIBA

alhamdulillah akhirnya kak diba n abg fakrul selamat di ijabkabulkan pada 29 mei 2010...
aku sempat menghadirkan diri ke sini bersama family ku....mulanya adam nak ambik tp family ku mahu ikut bersama..so aku xpegi akad nikah pada sebelah paginya...tengahari baru kami sampai..tu pun setelah sesat..serius aku penah pegi skali ja umah adam...so aku dah lupa simpang masuk umah dia...nasib duan datang amik aku...hahahaa...lawak kan...serius segan tahap cipan bila semua family dia asik tertumpu ja kat aku...haiyakkk..
so layankan aja gambar ya...
pelaminnya...besar ooo


my future sis n bro...
 untuk majlis sebelah abg fakrul aku xdapat join sebab sama tarikh dengan tunang abgku..so cilok gambar dari FB je...

kak diba with parents


kepada kakak n abg fakrul semoga bahagia hingga akhir hayat..aminnn

No comments:

Post a Comment