follow me....

Wednesday, January 4, 2012

SALAM 2012

salam 2012...
dah lama kan tak update blog...
cuti semester yang amat busy..ada event besar dirumah..perkahwinan abang2 saya.....

wah dah tahun 2012 ye....saya dah di tahun akhir ni....tak sabar rasanya nak habis study ni...hehehe....seperti biasa setiap awal tahun kita pasti akan tetapkan bermacam-macam azam kan....yang pasti mesti la semua orang nak menjadi lebih baik..
saya ada terlihat dalam wanita hari ini yang mengatakan dalam hadis pun memang tertulis hari esok mesti lebih baik dari hari ini atau hari ini lebih baik dari semalam....malahan ada tertulis celakalah orang yang mengalami sebaliknya...

wah!!!jadi saya tetap mahu menjadi org yang terbaik....
apa paling utama saya mahu habiskan pengajian ini dengan jaya dan mahu mendapat Ijazah Sarjana Muda Perguruan Pendidikan Seni Visual  Pendidikan Rendah kelas pertama....wah!!tingginya angan2 saya,....tapi itulah saya....tapi sekarang  CGPA saya belum ckup lagi rasanya...baru 3.73....sedihnya........macammana pun syukur sem lepas dapat jugak 3.81....alhamdulillah

bila dah masuk 2012 kita bukan hanya memikirkan apa yg perlu berlaku tahun ni tapi dah kena stat perancangan untuk tahun 2013...

ok bye2

No comments:

Post a Comment