follow me....

Friday, January 15, 2010

TAG DARI RO'AIN

ha entry ku kali ini mau menjawab tag yg di beri oleh roain...
first of all sori ye..lambat menjwab.....dah sebulan lebih baru aku jawab...hehhee


01. Bekas kekasih saya adalah :
my frez...malas nak sebut nama..yg pasti model student

02. Saya sedang mendengar :
lagu2 rock kapak n seangkatan .....

03. Mungkin saya patut:
balik kg...blok A dah sunyi...kenapa aku di campakkan di seremban jauhnya dari kedah!!.

04. Saya suka :
macam2...saya suka adam..saya suka baca novel...saya suka makan..saya suka sembang...

05. Sahabat-sahabat baik saya :
enam sekawan(grah, dayah, huda, put, wani n yg ke 6 tu aku la)....kawan matrik aku ain,huda n fatin n tak kan lupa psv group sume my bes frenz...

06. Saya tak paham :
kenapa saya kena belajar anatomy n phisiology...arggghhh dah x amik bio...adakah ini zaman kejatuhan pointer aku....

07. Saya kehilangan :
my dad....

08. Ramai yang berkata :
di saat ini...di sekeliling aku ramai yg berkata " bila elaun nak masuk ar??

09. Makna nama saya :
noor fadhilah meant??? noor sama ke ngan nur..klu sama cahaya..fadhilah bermaksud kedudukan yang tinggi dan terpuji...

10. Cinta itu adalah :
ketawa, suka , duka, menjerit, menangis, marah, manja, cemburu, benci, geram, sakit.....

11. Di suatu tempat seseorang:
sedang tidur...itula roomate ku yg sedang membuta namanya JAJA

12. Saya akan cuba :
be best student n sambung pelajaran aku lagi...nak jd lec...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga akhir hayat...sampai bilanya ..tiada penghujungnya

14. Telefon bimbit saya :
kale itam..n70...bila ye mau tukar???

15. Bila saya terjaga dari tidur :'
sambung sikit g arr....klu jaga sebelum alarm" lagi alarm x bunyi xnak bangun"

16. Saya paling meluat apabila :
saya berjumpa dengan seorang guru kaunseling sekolah saya....

17. Pesta/Parti adalah :
ntah la...jarang pegi..or my be x penah kot...stakat majlis ari jadi...reunion je...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
macam sume x comei je...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
24 n sebelum kawin kot...tau sebab pa...masa umur 24 saya dah dapat posting..so dah da duit..saya leh beli keta umah n leh kawin....

20. Hari ini :
15 jan 2010..kul 3.30 da gerhana matahari...

21. Malam ini saya akan :
ajak jaja, tasya, im , pika g makan...enjoy...

22. Esok pula saya akan :
wat keja seni kot....

23. Saya betul-betul inginkan :
elaun saya...wawaawaaa

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
macam hitam je atas idung,....hehhehe

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
aku suka g shoping...g market pun bes gak..leh bli ikan

26. Makanan Barat atau Jepun :
barat tu leh la tahan...jepun ntah penah makan sushi je..tp sushi x lalu le

27. Bilik yang terang atau gelap :
x terlalu terang n x terlalu gelap...klu gelap x nampak apa....yg pasti jgn bau hapak...

28. Makanan segera adalah :
makan apa ye???yg pantas??macam tak je ..kadang2 g mcD lama je tunggu,...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
ayah ok x???

30. Tag ini datang dari :
roain..kawan masa sekolah dari dajah 4 smpai f2 kami skola skali......skang dah kawin..baru taun lepas mula contact balik....

Tag ni dipanjangkang istimewa untuk :
Semua orang!!! sudi-sudilah menjawab yer..

HAHHAHA...ok x jawapan aku roain...

1 comment:

  1. Tahniah!! kerana berjaya menyiapkan homework dari aku..he3

    ReplyDelete