follow me....

Tuesday, November 10, 2009

alhamdulillah...

alhamdulillah syukur...arini aku dapat berita gembira....
aku puas ati la......
syukur leh jawab EDU3103....
moga aku dapat la A sem depan........
aku dah dapat ketas result yg sebenar2nya sem lepas.......
result kami kan special...ala2 sjil gtu...kale ijau..cantek........
syukur i got 3.72...
TIMA KASIH sume lec sem lepas...n sume yg bagi sokongan la yg tersayang n kawan2....LOVE u all......

2 subjek major(PSV3101,PSV3101 )
2subjek wajib (edu3101 , edu3102) aku dapat A- je..
3 subjek teras ..TITAS - A, BI - B , pengurusan gerko A-

sebenarnya xla puas ati sgt ngan result ni..BI tu besa la..aku memang x teror..kira bagus dapat B...klu dapat A..aku memang aku catat sejarah la..cos aku xpenah dapat A bi kecuali masa sekolah rendah...hehehe..teruk kan..
taun ni aku nak target tinggi ckit......nak kumpul gred spy leh dapat anugerah pengarah hehehee...amin.....kat cni anugerah pengarah je bukan dekan ye....kami xde dekan..lalaa..tapi syarat dia 3.7 keatas........
leh ke maintain kan ni...
ILAH BOLEH!!!GO ILAH!!!GO ILAH!!!
hehhee

2 comments:

  1. insyaALLAH kak boleh....kak mesti boleh punya..dont worry..
    ayo ja..ntah la..boleh score ka x sem ni..sbb sem ni susah berbnding sem 2..sem 2 sbjct santai2 ja..
    TITAS ayo dah ambik..dah jawab exam pun..boring gila blajaq..

    ReplyDelete
  2. ala kak x blajaq sgt pun titas tu...
    dia kan ala2 sejarah cikit2...
    baca las minit n assigment pun ntah pa2...
    tu yg dapat a-...
    padahal tu subjek teras sepatutnya leh skor A...
    tp lec tu kedekut markah....

    ReplyDelete